Sep 26, 2009

Ninniler eskimez:)

Eskiden beri annelerimizden duydugumuz ninniler vardir. Yuzyillar boyu analar yavrularina olan sevgilerini ninnilere aktarmislar. Ee tabi bunu kucuk yumurcaklari sakinlestirip uyutmak icin kullanmak da olagan bir sonuc. Ben Zumra hanimin uyumamak icin resmen direndigi hatta hepimizin uyuyup da onun uyumadigi durumlarda daha fazla ninni soylemek icin dilimde tuy kalmadigindan teknolojinin nimetlerinden faydalanmak istedim. Ve nette hazir soylenmis bir ninni aramaya koyuldum birkac ugrastan sonra bir ninni klasigi olan "Dandini dandini dastana" (Ne demek oldugu hic onemli degil!) ninnisini kullanilir hale getirdim. Ee bana da playback yapmak dustu:))

Not: Siz degerli izleyicilerime asagida direk videonun windows media player versiyonunu yukledim. Tekrar butonuna basarak hic yorulmadan bebeginizi uyutabilirsiniz!! Bu kiyagimi da unutmayin:)

No comments:

Post a Comment