Jun 11, 2010

Hareketli Gunler...


Su sıralar gittgimiz her ev degisime ugruyor. 1 gunlugune bile bir yere gittigimizde tum sus esyalari tepeye kalkiyor. Sandalyelerle esyalarin onune setler cekiliyor vs vs...Hem Zumranin zarar gormemesi hem de esyaya bir hal gelmemesi acisidan bunun gerekli olduguna inaniyorum. Cunku Zumranın su donemi aynen dunyayı kesfetmeye acilan bir kasif misali...Her yeri ellemek, dokunmak hatta ve hatta tatmak istiyor. Bazi anneler ben cocugumda hicbir yeri kaldirmadim diyor ben acikcasi bunu anlamakta zorluk cekiyorum. Acaba bazi cocuklar mi etraflarina karsi ilgisizler yoksa Zumra mi cok merakli diye sormadan edemiyorum? Ama boyle olmasi normal geliyor bana cunku Zumracik komsu teyzenin deyimiyle faydayi zarari bilmedigi bir donemde. Su an kucuk komutlar haricinde uzun vadeli laflari pek idrak edecek yasta degil. Siz uzun uzun anlatsaniz da arkanizi dondugunuzde o yine yapmak istedigi seyi yapiyor. Hatta yaramazlikla ilgili super bir hafizasi var. Biz unutuyoruz da o unutmuyor:))



Mesela su an Turkiyede dedelerdeyiz. Ev oyle bir degisim gecirdir ki gormeniz lazim. Yine de her gun farkli bir seyle karsimiza cikiyor. En sonunda buzdolabinin beline de bir urgan cekildi. Bakalim hayirlisi bu gidis nereye gider...Bizi ancak kendi evimiz paklar sanirim:))

No comments:

Post a Comment