Jan 20, 2012

Zumra'dan replikler


Bu aralar bazen bir bilmis edasi oluyor bizim kucuk hanimda sormayin gitsin. Hatira kalmasi amaciyla gun icerisinde soyledigi bazi cumleleri yazmak istedim. Iste Zumradan secmeler:))

(Yatakta-uyku oncesi) "Annecim seni seviyorum, seni uzmek istemiyorum ama uyumak istemiyorum"
(Annesinin kucaginda bir bebek gordugunde) "Annecigim biz de boyle bir bebek alabilir miyiz dutfen".
(Niye hasta oldun diyenlere) "Ben yorganimi aciyorum, corabimi cikariyorum, bir de atletimi disari cikariyorum o yuzden hasta oluyorum"
(Bazen bize yaranmak istedigi zaman) "Anneyi babayi seviyorum ama baska hic kimseyi"
(Gidiklanmak istediginde) "Hadi beni maymun yap"
(Hastaligina uzuldugum anlarda)"Bana cikolata verirsen belki iyilesebilirim"
(Bir yere yetismemiz gerektiginde) "Caillou hizli kosunca dusuyor dizi kaniyor, o yuzden hizli kosmamak lazim"
(Onun bir oyuncagini aldigimda) "Once benden izin alman gerekiyor"
(Babasiyla uyuma talebini reddederken) "Babacim seni seviyorum ama senin sakalllarin var o yuzden seninle uyumuyorum"
(Cani biskuvi istediginde) "Anne bana biraz elma, biraz buskuvi ver olur mu?"

No comments:

Post a Comment