Apr 5, 2012

Buradayiz!

Yine uzun zaman oldu, aslinda yazacak cok sey var ama zaman gectikce yazacak seyler biriktikce hangisini yazacagima karar veremedigimden hic yazasim gelmedi. Aradan gecen sure zarfinda bazen sanki bana cook buyumus gibi geliyor. Ama ote yandan baktigimda da o hala benim minigim:)

Anneannesi gelince ona guzel bir dogumgunu partisi yaptik. Ozellikle dogumgunu pastasini ben hazirlamak istedim. Genelde zaten cocuklu arkadaslari cagirdik. Guzel bir gun oldu bizim icin.

Su an aklima ilk gelen olgu Zumranin ekmek yemegi cok sevmesi. Tum gun baska hicbir sey yemeden sadece ekmek yiyebilir bu yuzden kucuk catismalar cikabiliyor aramizda:) Hatta bazen elinde bir ekmek somunuyla masanin altina saklanip kacak gocek onu yemeye calistigina bile sahit oluyoruz. Yasaklanan sey daha cazip olur geregi bizim oyle yapmasini istemememiz ekmegi ona daha cazip hale getiriyor herhalde. Tabi anlatmaya calisiyoruz ona buyumek icin her seyden yemesi gerektigini. Konusurken ikna olsa da davranista yine aynisi ortaya cikiveriyor. Ama bugun telefonda konusurken bana "annecim ben yumurtayla beraber yedim ekmeyi, tek yemedim, ekmegi tek yemek saglikli degil" dedi:)) Bakalim bundan boyle durum nasil olacak??

No comments:

Post a Comment