Nov 26, 2009

Banyo Keyfini Kolaylastirin!






Her sey iyi hos da ah bir de su yuzune degmese degil mi Zumram...Gorseniz su yuzune gelince oyle bir ayaklaniyor ki nerdeyse kuvetinden cikip gidecek:)) Zumracik aslinda suyu sevmeyen bir cocuk degil. Banyo onun icin erisilmez bir mekan. Hele bir kapisini acik gorsun fisek gibi nasil orda bitiveriyor sasirirsiniz:) Ilk zamandan beri haftada en az iki kere yikaniyor. Ozellikle yazin iki gunde bir kere yikamaya calisiyordum. Ben banyonun bebeklere cok faydali oldugunu dusunuyorum en basinda temizlik sonrasinda da vucudunu gevsetmesi, daha kolay uyumasini saglamasi hatta kabizliga bile iyi gelmesi en basta gelen faydalari.
ABD'de cok kullanisli bebeklere ozel banyo kuvetleri var. Turkiye'de konustugum bazi kisiler bu fonksiyondaki bir kuvetin orda olmadigini soylediler hatta o kadar ki gelirken ucaga koy getir diyen bile oldu:) Sanirim Turkiyedeki kuvetlerin ici bos oluyormus yani burdakiler gibi bolmeli degilmis.
Fotograflarda da gorulecegi uzere ilk etapta kuvetin uzerine ozel hazirlanmis filesini gererek kullaniyorsunuz. Su fileden asagi aktigi icin daha basini tam tutamayan bebegin suyun icinde kalmasi engellenmis oluyor. Ben yaklasik 2.5 aylik olana kadar o fileyi kullandim. Sonra tam olarak oturmaya basladigi zamana kadar yani yaklasik 6 aylik olana kadar yatay oturma bolmesine koyuyorsunuz bebegi. En sonra da yani 6 aydan sonra bu sefer tam oturma bolmesine koyuyorsunuz bebegi. Ayrica kuvetin icinde tipasi var dolayisiyla pis su icinde kalmiyor. Bir de sicakliga ozel renk degistiren bir nokta hazirlanmis boylece suyun sicakliginin bebege uygun olup olmadigini anliyorsunuz. Acikcasi bence her seyiyle cok iyi dusunulmus bir urun. Yeni annelerin olmazsa olmazi oldugunu dusunuyorum...




No comments:

Post a Comment