Sep 26, 2010

Topitopum 20 ayini dolduruyor


Gunler hizla ilerliyor hele de yogunluk oldugunda saatlerin hizina yetisemiyorum. Bu donemin bizim icin herhalde en onemli ozelligi Zumranin inanilmaz boyutlara ulasan baba duskunlugu! Sabah baba diye kalkip aksam baba diye yatiyor. Bu aralar esim yogunlugu yuzunden bizimle az vakit gecirebiliyor dolayisiyla Zumra da babasini cok ozluyor. Bazi zamanlar da ben butun gun pestilim cikmis bir vaziyette finish line i tam cektigim anda o ana kadar onu cok ozlemis olan baba eve geldiginde ona cok iyi davrandigindan ben "kotu anne" modunda kaliyorum:(( Tabi esim bu konuda dengeli davranmaya ve beni o pozisyonda birakmamaya calissa da bazen kacinilmaz oluyor. Ne kadar daha kucucuk bir cocuk oldugunu dusunsem de bazen bu durum beni uzmuyor degil. Cevremden duydugum kadariyla boyle bu durumla epey bir kisi karsilasmis. Hatta bir ablanin anlattiklarina gore kizlari ona o kadar kotu davraniyorlarmis ki babasinin yanina oturtmuyorlar, oturursa yuzunu tirmakliyorlarmis. Allaha sukur bizdeki olay bu boyutta degil.

Iste boylee, annelik ve babalik cok farkli bir surec...Bir suru imtihandan geciyorsunuz. Her kosulda sinirsiz, karsiliksiz sevgi gostermek ancak anne-babanin yapabilecegi bir sey gercekten. Cocuk buyudukce sorumluluk aslinda daha da buyuyor cunku artik olay sadece altini temizleyip karnini doyurmaktan cok ote bir hal aliyor. Velhasil anne olmak dunyanin en guzel zorlugu:)

2 comments:

  1. Ebrucum cok guzel anlatiyorsun yasadiklarinizi, ben cok sey ogreniyorum blogundan ve merakla okuyorum Zumracigin maceralarini :)

    ReplyDelete
  2. Tesekkur ederim canim. Annelik insana cok sey ogretiyor ben de ileride bu yazilarin cok anlamli olacagini dusunuyorum..

    ReplyDelete