Aug 22, 2010

Bebegin su icme gelisimi

Onceki yazilarimda belirttgim gibi ilk 6 ay su dahil hicbir sey vermedigim icin bizim suyla maceramiz bu aydan itibaren basladi. ilk su verisimi hatirliyorum Zumracim nasil da garipsemisti:))

Ilk etapta normal biberonla vermeye basladim, 1-2 ay gecince deligi biraz daha buyuk olana gectim. Oyun oynarken oyuncaklarinin arasina birakiyordum arada alip kendisi iciyordu. Onu kendi kendine icerken gorunce cok seviniyordum. Ama bu tarz biberonlar arabayla bir yere giderken cok sorun oluyordu. Cunku tam evden cikma aninda herkeste bir kapak arama telasi basliyordu:))

Zanedersem yaklasik 10. ay civarinda Playtex markali ters cevrildiginde dokulmeyen suluklara gectim ( resmini yukarida gorebilirsiniz). Ve gercekten cok memnun kaldigimi soyleyebilirim. Cunku dokulmemesi cok onemli gercekten. Bir yere giderken cantaya atip gidiyorunuz kapak arama telasi yok. Farkli renklerde 2 ve 3 delikli cesitleri var. Kullanimi cok kolay olmasi bakimdan su ana kadar yani yaklasik 1.5 yasa kadar cok rahat kullandim.

Amaaa artik bardaga gecmemiz gerekiyordu. Uzun zamandna beri dusunuyordum ne zaman bardakta vermeye basmaliyim diye. Gerci 1 yastan itibaren arada bardaktan veriyordum ve cok da hosuna gidiyordu ama her zaman benim gozetimim altinda olmasi gerekiyordu. O yuzden pek fazla aceleci olmadim. Cunku bardagin sekline alisik olmadigindan birden suyu uzerine dokuyordu. Markette gozum ikisinin arasi bir seyler ararken Disney urunu bir sey buldum. Kendisi bardak gibi ama ust kapagi var. Isterseniz onunla isterseniz sadece bardak olarak kullanabiliyorsunuz. Seyahatler icin deliklerin kapagi da var. Userinde prenses figurlerinin olmasi Zumranin cok sevmesini sagladi. Tabi erkekler icin arabali modelleri de var.

Tabi bunlar sadece benim begendiklerim. Amerikada bununla ilgili cok fazla cesit var eminim Turkiyede de oyledir. Sozun ozu: Susuz ve Zumrasiz bir dunya dusunulemez:)))


No comments:

Post a Comment