Nov 23, 2010

Cevrilebilir Yatagimizi Cevirdik!


Zumranin bebek yatagini alirken cevrilebilir olanlarindan almistik. Ben de sanmistim ki yatak degisik bir seye donusecek, megersem sadece yan tarafindaki tahta kaldiriliyormus:)) Cevrilebilir olmayanlar da sonucta tek parca degil, onlarin da yan taraflari herhalde cikiyordur. Yani acikcasi ben su cevrilebilme olayini anlamis degilim. Bir de bunu 4 in 1 diye satmiyorlar mi!1 parcasini cikarinca yeni bir urune donusuyor, yandakileri cikarinca da 3. bir urune donusuyormus...mus


Neyse gelelim bize olan faydasina. Zumracik birkac gece annesinin ve babasinin butun gun bilimle ugrasmasindan dolayi (:)) olu gibi uyumalari esnasinda sesini bize duyurmakta gucluk cekmisti. Yani uyandigimizda feryat figan agliyordu. Cunku yatagindan inemiyordu yavrucak. Biz de "cevrilebilir yatagimizi" cevirmeye karar verdik yani kisaca 2 vida cikararak ondeki tahtayi cikardik:)) Bu sefer de uyurken dusme tehlikesi gundeme geldi. Kenarlara konulacak korkuluklarin cok sert ve yeni bir yatak fiyatina oldugunu fark ettikten sonra pratik bir seyler dusunmeye yoneldim. Aslinda cok da yeni bir sey degil. Zaten yatak takiminin icinde olan burda bumper dedikleri yatagi cevreleyen yumusak tampon-yastik uzantisini (Ne guzel tanimladim ama yumusak tampon-yastik uzantisi:))kenarlarindan bir seyle baglayarak gerilme ve yukselmesini sagladik. Boylece hem yumusacik olmaya devam etti hem de minigimin dusmesine engel teskil etmis oldu. Artik gece yarisi yatagimizda kucuk bir misafirimiz oluyor...

No comments:

Post a Comment